تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد
سرخط خبرها

«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۲۲۰۱۰
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد
ایلان ماسک همچنان برای متهم کردن توئیتر به ارائه نادرست تعداد حساب‌های جعلی و ربات‌ها در این پلتفرم، همه کار می‌کند و در جدیدترین اقدام خود شرکت‌های تبلیغاتی را احضار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک که در تلاش است قرارداد خرید توئیتر را لغو کند، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد حساب‌های جعلی و ربات در این شبکه اجتماعی، به دنبال اسنادی از شرکت‌های فناوری تبلیغاتی است.

توئیتر به دلیل اینکه ماسک می خواهد این قرارداد را لغو کند از او شکایت کرد. دادگاه رسیدگی به این پرونده ۱۷ اکتبر برگزار خواهد شد.

وکلای ماسک دو شرکت Integral Ad Science و DoubleVerify را برای ارائه هرگونه سند یا ارتباطی درباره دخالت آنها در بررسی حساب ها یا مشارکت در هرگونه ممیزی کاربران توئیتر احضار کرده اند.

این دو شرکت که در نیویورک مستقر هستند، از فناوری برای تأیید اینکه تبلیغات دیجیتال توسط افراد واقعی مشاهده می شود، استفاده می کنند. تبلیغ‌کنندگان از این خدمات استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند تبلیغاتی که برای آنها پول پرداخت می‌کنند، توسط مشتریان دیده می‌شوند و نه ربات‌های خودکار.

ماسک در پاسخ به توئیت کاربری که درباره نحوه حسابرسی توئیتر سرویس خود سوال کرد، گفت: این ها سوالاتی هستند که توئیتر تمام تلاش خود را می‌کند تا از پاسخگویی به آنها اجتناب کند.

در یک دادخواست متقابل در اوایل این ماه، ماسک ادعا کرد که کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد توئیتر، ۶۵ میلیون کمتر از آن چیزی است که این شرکت گفته است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->